Parastā cena: 14.50 EUR
Ieteicams līdz: 31.03.2024
Tulsi Herbals Diet
Uztura bagātinātājs. Tulsi ar zīmolu Herbals Diet™ - augstas kvalitātes preparāts no svētā bazilika lapām, 100% dabīgs līdzeklis.
Izcelsmes valsts: Indija
Ražots: EU, Tirdzniecības zīmes Herbals Diet īpašnieks: Elfarm Herbalshop
Iepakojums: 120 tabletes
Sanskrita nosaukums: Tulsi
Latīņu valodā: Ocimum tenuiflorum
Angļu nosaukums: Holy Basil
Svētais baziliks labvēlīgi ietekmē elpošanas sistēmu, palielina izturību, tonizē, atjauno spēkus.
Tulsi, saukts arī par svēto baziliku, ir augs, kura dziednieciskās īpašības Ajurvēdā tiek izmantotas jau vairākus tūkstošus gadu. Tulsi augam piemīt ļoti plašs īpašību klāsts, viens no iemesliem ir tāds, ka šis augs ir adaptogēns pēc savas dabas. Tas nozīmē, ka tas uzmundrina un spēcina visu organisma sistēmu, palīdzot ķermenim vieglāk tikt galā ar stresu - adaptēties. Palīdz uzlabot un uzturēt imūnsistēmu, Tulsi tradicionāli lieto pret elpošanas ceļu iekaisumiem.*
Herbals Diet produktu līnijas priekšrocības:
• 100% dabīgs produkts
Produktus iepako pulverīšu veidā vai presētās tabletēs, kas dod iespēju nepievienot papildus vielas, ko satur kapsulas – želantīns utt.
• Tabletēs ir tikai augi pulverīšu veidā un dabas konservants – akācijas sveķi
• Katrā tabletē ir 500mg aktīvās vielas, kas ir varāk nekā jebkurā citā analoģiskā produktā
• Produktu izgatavošanai tiek izmantoti augstākās kvalitātes tikko ievākti augi
• Vienā iepakojumā ir 120 tabletes – precīzi pietiekami vienam ajūrvēdas kursam
• Iepakojums ir no tumša stikla veidota burciņa, kas visveiksmīgāk saglabā produkta īpašības
Sastāvs: 1 tablete satur Svētā bazilika (Ocimum tenuiflorum) lapas - 500 mg, akācijas sveķi.
Lietošana: 2 tabletes 2 reizes dienā 20 minūtes pirms ēšanas, uzdzerot ūdeni.
Ieteicams nepārsniegt rekomendējamo diennakts devu. Šis produkts nav domāts kā pilnvērtīga un sabalansēta uztura aizvietotājs.
*Ievērībai! Jebkura norāde uz īpašībām, kas piemīt šajā produktā esošajām aktīvajām vielām, ir balstīta uz autoritatīvu avotu iegūto informāciju, taču tās nesekmē galaprodukta iedarbību un tā nav produkta reklāma.
Informācijas avoti:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3249909/
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24266685
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19253862
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25624701